[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Často sa nás pýtate. A mi Vám radi odpovedáme

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Pripravili sme pre Vás najčastejšie otázky a odpovede na ne. Ak Vás napadla nová otázka sem s ňou, radi poradíme.

Cieľom nášho tímu číslo je dosiahnuť, aby vaše objednávky boli presne podľa vašich predstáv. Náš tím podpory vám pomôže s realizáciou, či už ide o pomoc s objednaním, zaplatením alebo jednoducho so špecializáciou objednávky na Vaše potreby.  Sme tu pre Vás![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Kedy mi bude tovar doručený?

Od momentu Vášho objednania na e-shope by dodávka nemala trvať dlhšie než 5 pracovných dní.  Tovar odosielame maximálne do 24h. Samozrejme že objednávky vytvorené do 13:00 odosielame hneď v daný pracovný deň. Snažíme sa o to aby ste mali svoj produkt čo najskôr u Vás. No ak si objednáte v piatok večer tak skôr ako v pondelok Vám to žiaľ neodošleme, to isté platí aj cez sviatky. Veľmi radi by sme Vám poslali ale kuriér chodí len v pracovné dni. No vieme Vám garantovať že z nášho skladu to odíde do 24h od vytvorenia objednávky v pracovné dni.
V období najväčšej vyťaženosti (pred Vianocami a letnými prázdninami) zákazníkom komunikujeme upravené dodacie lehoty a upozorňujeme ich na potrebu objednávať s dostatočným predstihom, aby všetko prišlo včas.

Posielate aj do zahraničia?

Áno posielame aj do zahraničia, dokonca máme verziu internetového obchodu v niekoľkých jazykoch a menách aby sa Vám pohodlnejšie prezeralo a nakupovalo. Doručujeme do týchto krajín: Slovensko, Česko, Maďarsko, Poľsko, Nemecko, Rakúsko, Rumunsko, Chorvátsko, Francúzsko, Taliansko, Fínsko, Dánsko, Grécko, Belgicko ostatné krajiny vieme po vzájomnej dohode.

Chcem si objednať čo mám robiť?

Treba vyplniť objednávku v e-shope. Ak máte jasno v tom, čo chcete, vytvorte si objednávku. Vyplníte údaje na doručenie, odporúčame využiť aj platbu kartou. Je to najrýchlejší spôsob. Obratom dostanete na e-mail potvrdenie objednávky. Vaša objednávka je tak ihneď zaradená v našom systéme.

Prečo nemám v balíčku papierovú faktúru?

Pretože sme moderní a považujeme to za prežitok a zbytočnosť. Aj tak by ste ju zahodili alebo niekam založili a zabudli alebo stratili. Faktúru dostávate v digitálnej podobe ako prílohu e-mailu Objednávka vybavená.

Môžete si ju stiahnuť, ale nemusíte, pretože ostáva navždy uložená online! Tak ku nej máme prístup aj my. Slušných zákazníkov netrápime ani s tým, že nám ju musia poslať. Všetko je uložené online a tak si nemusíte robiť starosti, že by ste niečo stratili a preto bol problém s reklamáciou.

Chcem si objednať, ale cestujem o pár dni preč. Stihne mi prísť zásielka?

Sme pomerne rýchli a flexibilní, takže odosielame do 24h, dodanie potom ďalší 1-2 dni. Ak o pár dní cestujete, radšej si vopred zavolajte, prípadne na to upozornite v poznámke, dokedy je nutné zásielku doručiť.

Neobdržal som email o dokončení objednávky

Ak ste nedostali automatický email po dokončení objednávky:
– Preverte či ste zadali správne emailovú adresu
– Prekontrolujte spamový kôš a reklamy vo vašom emailovom účte
– Počkajte určitý čas kým náš systém vygeneruje email
– Ak ste stále neobdržali email potom nás prosím kontaktujte

Dá sa nakupovať veľkoobchodne?

Chceš mať aj ty vo svojom podniku/e-shope naše elektronické cigarety? Jednorázová elektronická cigareta FRUIT VAPE  je najobľúbenejšia e-shisha na trhu. Ich výrazná chuť a skvelý dizajn z nich robí bezkonkurenčný produkt, ktorý môžeš ponúkať svojim zákaznikom aj ty. Naše e-shisha sú certifikované, RoHS CE certifikáty sú samozrejmosťou.

Kde máte miesto pre Osobný odber?

Je nám ľúto, no už nikde. Náš sklad je pre verejnosť prísne zatvorený. S osobným odberom bolo viac starostí ako úžitku a nestíhali sme kvôli tomu expedovať zásielky načas.

Mohli by ste mi do objednávky ešte niečo doplniť? Zabudol som na…

Áno, pokiaľ je balíček ešte u nás. Ale môže to vašu objednávku zdržať aj o 24 hodín.

Spôsob 1: Vytvorte novú objednávku a do poznámky uveďte, že si to želáte pripojiť. Toto je vhodné, len ak platíte dobierkou alebo prevodom – aby sme vám mohli odpočítať prípadnú cenu dopravy.

Spôsob 2: napíšte nám na FB messenger, na mail alebo ak je to na poslednú chvíľu, tak zavolajte ( + 421 944 426 927 )

Prosím, myslite na to že pondelok až piatok medzi 14:00 a 16:00 je čas najväčšej expedície a vtedy nestíhame reagovať na vaše požiadavky zmien.

Môžem vapovať elektronickú cigaretu, ak som tehotná?

Nie, elektronická cigareta sa neodporúča počas tehotenstva a dojčenia.

Je potrebné pri objednávke mať vek 18 rokov?

Áno, resp. 17 rokov a 364 dní, keďže min. 1 deň treba rátať na doručenie 🙂

Dá sa naša elektronická cigareta dobíjať, či potom ju len vyhodiť do koša?

HAPP a Krus ONE je jednorazová elektronická cigareta t.z. je nutné ju po vapovaní ekologicky zlikvidovať.

Je od Vás poštovné zdarma?

Zatiaľ je nastavené poštovné zdarma pri objednávke nad 45€ ale nieje vylúčené že sa to môže zmeniť preto je dôležité sledovať našu stránku a instagram profil kde sa dozviete vždy aktuálne informácie o elektronickej cigarete a novinkách.

Ako sa má správne vapovať elektronická cigareta?

Správne vapovanie je jemne potiahnuť na jazyk podržať chvíľu a jemne vtiahnuť do pľúc, prípadne vypustiť ak nešlukujete. Dôležité je naozaj ťahať jemne a nechať si chuť na jazyku aby sa dotkla všetkých chuťových pohárikov.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?

Ak nie, nevadí neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára a my sa Vám čoskoro ozveme.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]